به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما موفق به یادگیری زبان انگلیسی نشده ایم. گاهی انتخاب مسیر مطالعه ما را به بیراهه می برد و گاهی طولانی بودن مسیر مطالعه ما را خسته می کرد و نمی توانستیم ادامه دهیم. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست. به خصوص اگر هدف شما آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این دوره ها زمانی بحرانی تر می شوند که موضوع سفرهای بین المللی مطرح می شود و دانش آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل باید مدتی زبان خود را تقویت کنند.


اما با تمام این شکست‌ها، می‌توان این بار تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت تا به یک راه کوتاه‌تر برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد آموزشی ختم شود. در واقع استفاده از میانبرها در مسیر یادگیری ما را در مدت زمان کوتاه تری به مقصد می رساند. دوره های خصوصی زبان انگلیسی محبوب ترین روش آموزشی و یک راه سریع برای یادگیری زبان هستند. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما چالش ها و مشکلات مهاجرت را می دانیم. ما می دانیم که همه فراز و نشیب هایی که باید در این راه طی کنیم. همه کسانی که پیاده روی می کردند، در مورد فراز و نشیب های مسیر حرف های زیادی برای گفتن داشتند. در اینجا اما درباره امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه اکثر زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی است تا بتوانند روان صحبت کنند و مدرک زبان انگلیسی بگیرند.

عمدتاً به این دلیل که بیشتر زبان آموزانی که قصد قبولی در آیلتس یا تافل را دارند، زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ روشی برای یادگیری زبان انگلیسی شروع کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. چون معلم خصوصی زبان در کلاس تک به تک با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز کار می کند، روش تدریس را تعیین می کند و با توجه به سطح دانش آموز خود آموزش را شروع می کند. با این سبک یادگیری، زبان آموز فرصت یادگیری و تسلط در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله را دارد. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تنها در تلفظ و مکالمه خود مشکل جزئی دارند، می توانند از این روش برای دستیابی به سطح بالایی از تسلط بر زبان انگلیسی در یک تا سه ماه استفاده کنند.

معرفی زبان انگلیسی بر اساس سطح کتاب

شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. شناسایی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح وظیفه هر زبان آموزی نیست. زیرا منابع زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که دانش آموزان را سردرگم می کند. یکی از نکات مهم در مورد درس های زبان یک به یک این است که این سردرگمی ها را از بین می برد. زیرا یک معلم خصوصی زبان منبعی غنی از اطلاعات برای یادگیری و روشی است که برای تدریس انتخاب می کند. بنابراین درک خوبی از کتاب ها و منابع آموزش زبان دارد. بر اساس سطح دانش آموز کتاب های مناسب را برای مطالعه و تمرین بیشتر پیشنهاد کنید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

برای شروع انگلیسی؟

این یک سوال متداول اما مهم است. اکثر مردم پاسخ دقیقی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از بسیاری جهات مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و کسب تجربه است. زبان آموز با آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را تشخیص دهد، البته این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی برای یادگیری است.

اما چرا از تجربیات دیگران استفاده نکنیم تا راه درست را برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان طی کنیم؟ این مسیر یادگیری سریع برای زبان انگلیسی را می توان با افراد باتجربه مانند معلمان خصوصی به راحتی دنبال کرد.

در تجربه او، معلمان زبان خصوصی می دانند که چه درس هایی تدریس می شود، و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می توانند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کنند. در کلاس های خصوصی تمرکز دانش آموزان بسیار زیاد است و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند با توضیحات دقیق تری به دانش آموزان آموزش دهد.

دروس خصوصی زبان برای هر دانش آموز تنظیم می شود و معلم بر اساس سطح آمادگی زبان آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس کنترل و دقت معلم بر آموزش دانش آموزانش بسیار بالاست و او می تواند در چند موضوع مطالعات خود را بسنجد.

قیمت آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه کلاس های خصوصی در خانه یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان در انتخاب روش سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است. چون فکر می کنند هزینه درس زبان خصوصی نسبت به سایر روش های آموزشی بیشتر است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید چندین عامل مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. زمان رسیدن به هدف، تلاش و زمان از دست رفته و پول پرداخت شده سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به مطالعه زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخاب آنها بر اساس بودجه ای که دارند حضور در کلاس های گروهی و استفاده از روش گرم در این کلاس ها است. بدیهی است که این دانش آموز به دلیل اهداف و سطح زبان نمی تواند برای این زمان آماده شود. اما در این راه انرژی و هزینه زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف کرد.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روشی مانند کلاس معلم مستقل زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، بدون خسته شدن از همان هزینه ای که برای کلاس گروهی پرداخت می شود، می تواند در زمان مورد نظر به پایان برسد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

زبان انگلیسی را برای آیلتس سریع یاد بگیرید و مکان مناسب را برای مطالعه انتخاب کنید.

پلتفرم استادبانک به دلیل نگرانی دانش آموزان برای یادگیری زودهنگام زبان انگلیسی، معلمان خصوصی شایسته را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با ورود به وب سایت معلم خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به مدرسان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه، به شرطی که معطل نکنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد. شروع به یادگیری کنید و درخواست خود را با قیمت های شهریه خصوصی امسال ثبت کنید.